Innan klockan fyra...

Nu är stressen riktigt överhängande. Innan kl 16 ska beställningen vara inne hos Posh Pooches om man vill ha 10% rabatt på allt från Puppy Angel och Puppia. Det är ju så svårt att bestämma sig :)

Just nu ser min beställning från Puppy Angel ut så här, men jag är inte helt säker ändå. Vovven på bilden tycker jag var jättesöt med tröjan under västen, så det lutar det väldigt mycket åt att jag beställer. För övrigt så ser det ut som att den hunden har rouge. Vem sätter rouge på sin hund? Vilket påhitt!

Nåja, nu ska jag och Chanel gå på promenad. Då kan jag fundera lite under tiden. Jag vet ju inte ens vilken färg jag vill ha på allt :)

Puppia-beställningen är däremot klar sedan länge. Det blev bara en tröja därifrån.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0