Äntligen en Pet Flys!

Måste ju visa lite bilder på mitt senaste inköp till Chanel. Hennes efterlängtade Pet Flys har vi äntligen hämtat :)

Jag har inte varit hemma i lägenheten på länge och paketet kom den 10:e, så det var ju dags att hämta det.


Den här väskan har jag velat ha i evigheter. Det tog ju ganska länge innan jag bestämde mig för vilken färg jag skulle ta, men till slut valde jag den här och jag är mycket nöjdare än vad jag trodde jag skulle vara. Jag var orolig att den skulle se plastig ut eller att den bruna färgen skulle vara hemsk, men så var det inte alls. Den är mycket finare i verkligheten och den är riktigt välgjord.

Jag köpte också en liten leopard som det är bajspåsar i. Det fick bli en leopard för att matcha filten och insidan som också är leopardmönstrad. Även den kommer från Pet Flys. Extra plus får leoparden för att den innehåller lila påsar, så det ska matcha väskan perfekt.

Chanel provsitter :) Direkt jag satte fram den hoppade hon in och började böka runt. Den fick tassen upp!

Som man kunde se redan på förra bilden så har hon även en matchande klänning. Det finns många fina "ready to ride"-plagg som man kan skaffa för att matcha sin Pet Flys-väska.


På ryggen av klänningen och på sidan av väskan finns texten "Puppy Love Forever". Jättegulligt tycker jag :)

Vi är mycket nöjda med vårat köp. Så småningom ska hon få ta premiärturen i sin nya väska i bilen.


Jag beställde den från Posh Pooches, som har bäst priser på Pet Flys. Tack Anna! Både Matte och vovve är nöjda :)
Kommentarer
Postat av: jimmie och kingeling

Jätte snygg väska! Pet Flys har ju många fina väskor, men den dära är nog min favorit :D hihi, och lillan är ju supersöt i matchande klänning :D



kramar

2010-08-21 @ 11:34:25
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Jimmie & Kingeling: Tack så mycket :) Lilltjejen tycker väldigt mycket om sin Pet Flys hittills, så den var ett bra köp.

2010-08-22 @ 10:41:51
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: Anna Posh Pooches

Vad fin hon blev! Va kul att ni båda är nöjda!



Du får gärna skicka oss lite bilder så lägger vi upp dem i galleriet!

2010-08-23 @ 13:57:34
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Anna: Ja vi är så nöjda så! Ska fixa bilder så hon också får vara med i galleriet :)

2010-08-24 @ 11:30:00
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0