Klänningen till julafton är här!

Idag kom ett paket och det uppskattas alltid. Chanel fick sin klänning som hon ska ha på julafton. Den hittade jag på eBay och kommer från Simply Dog. Klänningen har precis det jag sökte: inte för mycket krussiduller, är julig färg, gärna lite glitter (texten är glittrig, men det syns dåligt på bilden) och rosetter uppskattar jag alltid (även om den är hemskt liten).

Att jag dessutom lyckades klicka hem klänningen för under hundralappen gör att det hela känns ännu bättre.
Kommentarer
Postat av: Indra

Underbart söt klänning! Hoppas man får se den på lilltösen sedan. :-)

Ville även tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg nu, där du kan vinna ett presentkort värt 300 kronor hos Sumopix, att använda till Canvastavlor av sina finaste foton. Det vore jättekul om du vill vara med. I såfall klickar du dig bara in här: http://cherlindrea.se/?p=17929



Ha det så jättebra och Trevlig 2:a advent!

//Indra & Loxy

2010-12-05 @ 02:37:43
URL: http://cherlindrea.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0