Regnbågar i vintermörkret

Nu har jag låtit bloggen vila några dagar, men jag vill ju visa vad som har kommit i brevlådan. Som jag har skrivit innan så älskar jag eBay, så jag har klickat hem några saker till min lilla tjej. I måndags kom ett paket med en ny jacka. Den är så söt tycker jag. Dessutom skickade säljaren med ett julkort och en liten rosa pin med Snobben på.

Den är i rosa fleece med regnbågar på. Huvan har rosa "päls" med glitter i.

 

Tyvärr upptäckte jag att huvan var ganska stor och gärna vill falla fram över huvudet så hon inte ser något. Då blir hon lite irriterad och börjar skaka på huvudet, så jag måste nog sy ett par stygn så huvan håller sig kvar på ryggen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0