Det är inte så lätt att vara liten

Det är nog inte så lätt att vara en liten Chihuahua alltid. Så fort det är minsta lilla blött i gräset så blir inte bara tassarna blöta, utan även hela magen. Jag tycker så synd om henne som får kallt vatten på hela magen bara för att hon behöver gå ut och kissa. Inte skulle då jag vilja bli blöt om magen varenda gång jag går på toaletten.

Idag har det regnat en del, så Chanel har inte riktigt uppskattat vädret. Jag har varit på inflyttningsfest hos en vän ikväll och jag blev förvånad själv över hur hemskt mycket jag saknade Chanel under dom timmarna. Det verkar som att jag har blivit helt beroende av våran lilla pälsboll :)

Så här blöt blir hennes mage i det här vädret. Det skulle såklart inte bli så om hon gick på asfalt, men hon vägrar att göra sina behov någon annanstans än på gräset.

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag saknar också Melker så fort jag är utan honom. det är i sådana stunder man vet hur mycket man älskar dem :)

2010-08-01 @ 11:52:58
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: JOSEFINE OTTOSSON

oh vilken liten sötnos! otroligt fin :)

2010-08-01 @ 18:21:17
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Fanny: Ja det är ju det. Innan man har ägt en hund så vet man nog inte hur betydelsefull den faktiskt kommer att vara i sitt liv :)



Josefine: Tack så mycket :)

2010-08-02 @ 19:22:46
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0