Kombinera intressen?

Mitt största intresse är ändå min lilla Chihuahua, men jag har även upptäckt en annan sak som bara är så "jag". I Japan finns det ett dekorationssätt som heter Decoden och allt som jag har hittat på nätet är bara helt fantastiskt. Nu har jag funderat på hur jag ska kunna kombinera dom två intressena. Hittills har jag bara hållt mig till mobilskal. Kanske skulle jag kunna dekorera ett flexikoppel? Då skulle jag vara hel ensam om mitt dekorerade koppel i alla fall.


Nåja, jag får fundera vidare på den saken. Nu ska jag mysa med lilltjejen en stund innan jag somnar. Det är det bästa jag vet på hela dagen.
Kommentarer
Postat av: johanna

hej! undrar var du köper dina japanska produkter till mobilskal!!!

2010-12-26 @ 12:20:43
URL: http://mohlinaren.blogg.se/
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

fina!



DU KAN BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONEFASHION.SE

FÄRDIGA MODELLER ELLER DESIGNA DIN EGEN

2011-05-16 @ 10:52:19
URL: http://phonefashion.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0