Nytt från Juicy

Igår jobbade matte från 6.45-21.40 så nu är jag totalt slut. Bloggandet har hamnat lite på efterkälken på grund av allt jobbande på sistone. Eftersom att jag jobbade in en dag igår så kan jag och Chanel följa med husse på en resa i helgen. Det ska bli kul :)


Jag har nog aldrig bloggat något om Jucy Couture, tror jag. Det är ett märke som har hemskt mycket sött i sin kollektion för hundar. Någon gång ska jag skaffa något från Juicy till min lilla Chi.

Nu finns till exempel en jättesöt sele i velour med nitar på. Även det tillhörande kopplet har nitar. Det är bara synd att nästan inga selar passar på Chanel. Storlek XS ska passa en hund på 2-4 lbs, så det borde ju gå.


Om man föredrar halsband på sin fyrbente familjemedlem så finns det ett rosa som också har nitar på. Jag använder i princip aldrig halsband på Chanel, men någon gång när hon ska vara extra fin så har jag gärna det på henne och hon skulle verkligen bli extra fin i det :)


Selen och halsbandet hittar du hos Funny Fur
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0