Poochie & Toutou

Jag surfade runt lite i vanlig ordning för att hitta något intressant i vovve-världen och idag hittade jag faktiskt något.

Poochie & Toutou är ett märke som skapades 2009 av en amerikansk 22-åring som nyss tagit examen från universitetet. Designen riktar sig till unga "djur-föräldrar" och inspireras av det japanska modet, så det är mycket glada färger och söta mönster. Märket håller även riktigt bra priser tycker jag.

Här är ett litet urval. Dom tre hoodiesarna och skorna är mina favoriter. Nu använder ju inte jag skor på Chanel, men om jag hade gjort det så hade jag velat ha dom. Supersöta enligt mig :)

Hela kollektionen kan du hitta här.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0