Puppy Angel

Usch, så dålig jag är på att uppdatera. Just sitter jag i soffan och Chanel sover på min högra arm, så det är lite jobbigt att skriva, men det är det värt :)

Jag har hittat några favoriter från Puppy Angels höst- och vinterkatalog som finns att titta i här.


Lovely Bunny T-shirt verkar så underbart söt. Jag vet inte riktigt när Chanel skulle ha användning för den, men jag tror att hon skulle vara så fin i den.

Winter Wonderland Hoodie vet jag fanns redan förra året, men den är så fin och den får det att klia allra mest i shoppingnerven från hela kollektionen.

Gällande Love U Vest Jacket så fick jag se hunden som jag har längst ner på bilden som har den på sig med Basic Color T-shirt under och det är ju riktigt sött. En värmande väst finns det ju alltid användning för i kalla Sverige.

En halsduk behövs nog. Jag kan inte bestämma mig för vilken som är sötast av dom två på bilden, men om jag skulle beställa Love in Pocket Sweater så vill jag ju ha matchande halsduk :)


Nu är det sovdags. Chanel är riktigt trött, så vi ska mysa lite i sängen innan matte och husse också somnar
.
Kommentarer
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Visst fanns det mycket fint att välja mellan? Det blir en stor önskelista för oss i alla fall :D

2010-07-31 @ 17:28:52
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Anna: Ja det fanns ju hur mycket fint som helst. Jag måste sammanställa en liten lista på vad jag vill ha, sedan så ska jag skicka ett litet mail till dig :)

2010-07-31 @ 23:17:52
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0