Ralph Lauren för vovven

Jag och Chanel var ute på en lång promenad och lilltjejen är helt utslagen nu. Hon ligger i soffan bredvid mig och sover på en kudde. Idag har det varit helt underbart sommarväder så Chanel har fått vara ute ganska mycket. Som tur är så är hon duktig på att dricka mycket.

Idag tittade jag på Ralph Laurens hemsida och hittade små hundtröjor. Jag tycker att det vore sött om matte och vovve kunde matcha. Den med stora ponnyn gillar jag mest och på hundtröjan kan man få hundens namn broderat på den.

Jag tycker att hundleksakerna med inspiration från vissa designers/märken är väldigt söta, man kan välja mellan skor, väskor, champagneflaskor, kreditkort med mera. Det finns verkligen allt till den fyrfota familjemedlemmen :)

Men för att återgå till Ralph Lauren, så är det något jag absolut funderar på att skaffa. Vore så sött att matcha.
Kommentarer
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Oh tröjorna har jag suktat efter länge! Tror inte dom säljer dom här hos oss i UK men jag har sett dom i USA!

2010-07-02 @ 20:55:35
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Tycker de hundrtöjorna är så fina!

2010-07-02 @ 21:28:44
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0