Sjukhusbesöket

Jag myste med Chanel hela kvällen igår efter jobbet så därför blev det inget inlägg. Chanel var väldigt trött och snurrig i huvudet, så balansen var inte den bästa. Veterinären har dragit hela 14 tänder på henne. Mjölktänderna har inte riktigt velat lossna av sig själva.

Sedan så tittade dom i halsen och det var inget större fel på toncillerna, men hon har tydligen mjuk gom istället för hård och gomseglet är lite för långt. Därför har hon sina konstiga "attacker" då hon börjar dra in luft och låter på ett konstigt sätt. Jag blir alltid toknervös när hon får så, så jag hade hoppats på att det skulle gå att göra något åt det, men tyvärr inte.


Nu har jag tagit bort det blåa plåstret. Jag var lite orolig att hon skulle vara rakad där under, men hon hade nog bara det efter att ha haft en nål där när hon sövdes.

Chanel luktar inte så gott efter sitt sjukhusbesök, så nu är det bad-tajm. Snart doftar hon supergott :)
Kommentarer
Postat av: Zanna

Skönt höra hon mår bra !!

2010-07-15 @ 13:36:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0