Höst- & vinternyheter från Puppia

Jag blev helt lycklig när jag såg Puppias höst- och vinternyheter. Helst vill jag ju egentligen inte tänka på den mörka tiden som kommer så småningom då man måste byta ut kjolar och bara ben mot mössor och halsdukar, men nyheter uppskattas alltid.

Jag har valt ut mina favoriter:


  • Tröjan med tillhörande halsduk heter Edda. Den är nog ett absolut måste till Chanel i höst. Det är nog ganska mysigt för henne en kall och blåsig höstdag med en halsduk. Jag tycker den är supersöt och det är dessutom små kristaller på den. Troligtvis så blir det en röd. Hon passar nog riktigt bra i rött tror jag :)

  • Sabina är en tröja med en lite lyxig look. Pälsen med pärlorna i fick mig att falla direkt. Jag vet inte riktigt när hon ska använda den. På en shoppingtur med mig kanske?

  • Vinterjackan Explorer finns upp till storlek XXL, så även dom lite större vovvarna kan ha den. Supersnyggt med lack tycker jag. Den röda skulle bli riktigt snygg på Chanel.

  • Noble Carrier II tycker jag är riktigt "höstig", så den gillar jag. Jag är själv ett stort fan av brunt på hösten och vintern, så om Chanel satt i den skulle hon matcha mig perfekt ju.

  • Sedan fanns det även många nya fina selar i kollektionen som jag gärna skulle ha till Chanel, men tyvärr är dom för stora. Minsta storleken är small och hon behöver xsmall. Det är så synd. Dom på bilden heter Downtown, Gala och Snowflake.

Puppias höst- och vinterkatalog hittar du här.
Kommentarer
Postat av: jimmie och kingeling

hehe, ja det fanns mkt fint :)

Va söt Chanel är :D

2010-07-25 @ 21:51:33
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Visst fanns det mycket fint?



Nu är vi tillbaka hemma så vi kan ordna allt med din Pet Flys :D

2010-07-27 @ 10:40:04
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Jimmie och Kingeling: Tack så mycket. Hon är en sån mysig liten tjej :)



Anna: Jag ser verkligen fram emot min pet flys :)

2010-07-31 @ 23:20:45
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0