Äntligen har jag bestämt mig

Jag har lite svårt för att bestämma mig ibland och när det kommer till Pet Flys väskor så trodde jag aldrig att jag skulle kunna bestämma mig. Efter otaliga timmar på nätet där jag har läst recensioner, tittat på bilder och bara stirrat mig tokig på Pet Flys hemsida så har jag kommit fram till ett beslut.


Det blev en Puppy Love i lila och brunt. Egentligen hade jag nog föredragit en med rosa, men även den här känns som ett superbra val och sedan att den har den söta texten "Puppy Love Forever" på ger den ett plus i kanten tycker jag. Bara för en stund sedan skickade jag iväg ett mail till Anna på Posh Pooches med en beställning på den.

Nu är det inom en överskådlig framtid som min Chi kommer sitta säkert i bilen. Jag tror att hon kommer att älska sin Pet Flys.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0