Dax att börja leta klänning

Nog för att det regnar, blåser och inte är särskilt varmt väder ute, så har jag ändå tankarna på midsommar. Jag är ledig midsommarhelgen och förhoppningsvis är det bra väder då.

Självklart ska jag ut och leta efter en söt klänning att ha, men även Chanel ska vara söt tycker jag. I natt (i väntan på att bli trött) har jag letat söta klänningar på nätet till lilltjejen och några hittade jag. Jag håller även på att gå igenom 245 sidor med klänningar på eBay så man vet aldrig om jag hittar någon fin där.



1. Rosa klänning med blommig kjol. Ruff Ruff Couture.
2. Klänning i två olika rosa nyanser. Puppy Angel.
3. Rosa klänning med leopardmönstrad prinsesskrona. Vet ej designer, men finns här.
4. Rosa och brun klänning med glass. Ruff Ruff Couture.
5.Rosa klänning med bruna prickar. Puppy Angel.

Som ni ser så tycker jag om rosa klänningar :)
Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

De två på nedersta raden gilla vi extra mkt! :D

2010-06-14 @ 21:19:42
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0