En gullig blogg som jag hittade...

Jag vet så klart att det finns allt möjligt knasigt på nätet, men nu har jag hittat något riktigt supersött och ganska speciellt. När jag googlade hittade jag en blogg som handlar enbart om rosa hundbäddar. Den tjejen måste verkligen älska sådana. Hon tipsar även om hur man gör för att hitta den perfekta rosa hundbädden, plus mycket annat.

Förutom bloggen så har bloggaren en webshop som mest innehåller rosa hundbäddar och det finns ett otroligt stort urval. Några andra användbara hundsaker i rosa går också att hitta där :)

Som en rosa-älskande tjej så tycker jag att det är en jätterolig idé.

Jag tänkte bidra med en rosa hundbädd från Finahund med Hello Kitty på.

 

En sak som jag bara måste skriva och som jag ska försöka komma ihåg om ett år och alla år efter det. När det är den här dagen när folk tar studenten och ska åka med sina lastbilar så är det en otroligt dum och tidskrävande idé att sätta sig i en bil och tro att man ska kunna ta sig fram fort och smidigt på en central gata i en stad vid 12-tiden på dagen. Jag höll på att bli tokig idag! :P
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0