En solig torsdag

I dag har det varit perfekt Chihuahua-väder. Varmt och skönt, precis som Chanel vill ha det :) Hon har haft jättekul när vi var i stadsparken och hon fick skutta i gräset och nosa på nya dofter. Vi har också tittat på studenter som skulle på bal i dag. Dom är alltid så fina, men Chanel tröttnade ganska fort. Hon hade inte alls någon lust att sitta i min famn så hon började pipa och det gjorde att vi begav oss därifrån.

Annars i dag har jag jobbat på en ny header. Jag var inte alls nöjd med den förra, men det här känns bättre :)

Nu är lilltjejen trött så det börjar vara dax för kvällspromenad och sedan ska vi lägga oss i sängen och mysa.

Kram på er!
Kommentarer
Postat av: PAppsen

Pappsen blev inte så glad när räkan kissade i sägen.

Men nu ligger hon på kudden bredvid dig och sover.

Hon snarkar för närvarande. Väntar bara på att manmsen skall börja också :)



Nu ska pappsen spela lite sen sova.



Puss mina älsklingar

2010-06-04 @ 02:10:56
Postat av: Emma :)

sööt header :O<33

2010-06-04 @ 12:34:39
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Pappsen: Chanel vet att du inte tyckte om det. Stackars liten som fick bada mitt i natten. Vad är det för sätt att väcka mig klockan 6 och säga att klockan är två? Elakt tycker jag :P Puss puss



Emma: Tack så mycket :)

2010-06-04 @ 16:00:30
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0