Paket!

För två dagar sedan kom ett paket med lite nya saker till Chanel. Bland annat en efterlängtad hundväska. I helgen ska jag och Chanel på en shoppingtur och då ska hon få premiäråka i sin nya väska. När hon har provsuttit i den så har det inte varit några problem.

Väskan klickade vi hem från Doggie och även en rosa hållare med zebrarandiga bajspåsar i.


Nu ska jag och Chanel vara ensamma i fyra dagar utan husse. Chanel kommer vara så olycklig. I dag och imorgon ska jag jobba dessutom så hon ska få vara hos husses skäktingar. Det går nog bra, men hon är inte så van vid att vara utan oss båda.

Dom andra sakerna som var i det stora paketet visar jag en annan dag.
Kommentarer
Postat av: Emma :)

Vilken fiiin :D

2010-06-17 @ 18:42:43
Postat av: Cruellas sida

Vilken fin väska. Så mysigt att få gosa ner sig i den!

2010-06-19 @ 19:01:34
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Emma: Tack! Chanel trivs bra i den också som tur är :)



Cruella: Ja, Chanel tyckte om att åka i den som tur är.

2010-06-20 @ 00:15:45
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: Zanna

Hej !!



Vilkken jätte fin väska, kollar ut väskor som en tok. Tyckte din var super fin. Men hittar inte på hemsidan ?



Vart hittade du den ? vad "heter" den ?



KRAM Zanna

2010-06-26 @ 12:03:43
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Zanna: Ja vi gillar väskan väldigt mycket, så den var ett bra köp. Jag kollade nyss på hemsidan och den finns visst inte kvar, så jag antar att den är slut då. Den kommer från East Side Collection i alla fall, men ja minns inte vad den hette mer. Väskan hittade jag när jag klickade på "väskor" och sedan "hundväskor".



Tack för din kommentar!

Kram

2010-06-26 @ 23:16:29
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0