Halsband med charms

Nu har jag kommit på något nytt som ger mig ett helt enormt ha-begär. Chanel skulle vara så söt med ett Confetti-halsband från Pet London. Det måste jag försöka skaffa till henne snart. En rolig sak med det är att man kan hänga söta charms i cirkeln som sitter mitt fram. Så om jag skaffar ett sådant halsband så vill jag ju ha massor med olika charms också, så man kan byta efter humör och tycke :)

Confetti-halsbandet kan man hitta hos Posh Pooches eller Pet London shop.



  1. Muffinscharm. Hittade den på eBay. 1,85 usd.
  2. Hibiskuscharm. The Ritzy Rover. 9,35 usd.
  3. Hundben med rosa kristaller, Pet London. 17,70 euro.
  4. Hello Kittycharm. Kommer från eBay. 1,85 usd.
  5. Chihuahuacharm med rosa kristaller. Spoiled dog. 100 kr.
  6. Snögubbecharm. The Ritzy Rover. 8,25 usd.
  7. Charm i form av en kungakrona. Doggie Dogwear. 59 kr.
  8. Prinsesskronecharm. Pet London. 5,52 euro.
Kommentarer
Postat av: Indra

Hej på er! Tack så jättemycket för hälsningen. Det verkar faktiskt som om dropparna har gjort nytta nu, från och med i går eftermiddag/kväll nångång, och det känns helt underbart! Man blir ju förtvivlad när dom har så ont och man inte kan göra något eller förklara varför. Usch! Men nu är det ju i allafall klart att det faktiskt var öronen som smärtade, jag var ju inte helt säker i början och det kändes ju obehagligt också. Hoppas nu bara inte han får kronisk öronhinneinflammation av detta, den risken finns ju tyvärr.



Annars hoppas jag allt är väl med er? Det här confettihalsbandet har jag funderat på att köpa i fem år nu. skratt Det är ju bara såå himla sött! :-D Jag har för mig att Mikka har det till sin Linus, om du vet vilka det är? http://ipink.blogg.se

Där ser man verkligen hur sött det är på en liten chihuahua. :-)



Ha en jättefin dag!

Kram//Indra & Loxy

2010-06-02 @ 08:24:38
URL: http://cherlindrea.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0