För att göra det lite roligare

Att vara hundägare medför även en del tråkiga uppgifter. Kloklippning till exempel har jag aldrig gillat innan, men med Chanel är det riktigt mysigt. Vi gosar och hon får godis samtidigt. Promenader i -30 grader och snöstorm med en frusen hund är väl inte tokroligt heller.

Något annat som kunde vara roligare är att plocka upp efter hunden på promenaderna. Nu har jag kommit på att jag ska försöka byta ut mina tråkiga svarta bajspåsar mot något lite roligare. Efter lite letande hittade jag mycket färgglada och fina saker.



Ett gulligt djur från Pet Flys till påsarna skulle jag gärna ha. Påsarna dras ut i ryggen på djuret och armarna fästs ihop med kardborreband så man kan hänga den på väskan eller i kopplet. Supersmart tycker jag :) Hittills har jag bara hittat dom på Pet Flys hemsida.

Annars kan man alltid skaffa sig ett hjärta med swarovski-kristaller på för nästan 2000 kr om man vill bära sina bajspåsar på ett lite lyxigare sätt :)


Bajspåsarna i olika mönster och färger hittas hos Doggie.
De olika djuren kommer från Pet Flys.
Resten hittas hos Posh Puppy Boutique.
Kommentarer
Postat av: Indra

Såna där små väskor med påsar i har jag till Loxy. Flera stycken till och med, i olika färger förstås. skratt Min rosa lilla bajspåseväska sitter alltid på Loxys PetFly så man vet att man inte glömt ta med sig påsar, och så har jag en svart med döskallar på hans svarta bärväska. På min egen väska brukar jag hänga på en blå med tassmönster eller en lila. Jisses, det låter ju som jag har värsta manin på bajspåseväskor. Haha! Men dom är verkligen sjukt söta! Kolla in mitt inlägg här så ser du vilken sort jag har.

http://cherlindrea.se/?p=623



Men sen vill jag också tipsa dig om dessa galet söta små väskorna. Dom är tänkta både som godispåse till vovven eller som påsväska. Jag har bloggat om dem här:

http://cherlindrea.se/?p=4243



Nu pepprar jag dig med länkar här, hoppas det funkar. Men jag ville så gärna tipsa dig om dem. :-) Själv skulle jag lätt vilja ha såna där PetFlydjur. Såå gulliga! :-D



Ha en jättefin fredag och helg!

Kram från Loxy & mig!

2010-06-11 @ 14:24:11
URL: http://cherlindrea.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0