Premiäråket i nya väskan

I dag har Chanel åkt väska för första gången. Vi var på en shoppingtur. Hon var lite bångstyrig till en början, men sen lugnade hon ner sig och satt snällt i väskan medan matte tittade på kläder. Chanel kommer bli en bra väskhund.

Dom två facken fram på väskan var jättebra. Alla mina saker och ett flexi-koppel fick plats hur lätt som helst. Chanel hade gått om plats i väskan också. Vi har även testat den nya bajspåsehållaren och jag skulle gärna ha några till att sätta på hennes koppel till exempel.

 

I paketet som kom tidigare i veckan låg det även en ny praktisk vattenflaska med vattenskål. Den förra började läcka och jag tycker att dom är superbra. Det blev en lila denna gång. Chanel undersöker och godkänner den :)

 

Det har varit så kul att spendera en dag med min lilla tjej. Dom senaste fem dagarna har jag inte hunnit leka och mysa med henne så mycket när jag har jobbat.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hon är såå sööt så man blir kär i henne! <33

2010-06-20 @ 17:24:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0