Vi vill ut och resa

Jag och husse tänkte redan innan vi skaffade Chanel att vi så fort det bara gick skulle börja med alla vaccinationer för att skaffa pass till henne. Jag ringde en veterinär som sa att man inte kan börja förrän hon är 16 veckor, så jag fick återkomma och sedan har det bara inte blivit av. Vi har bokat tid ett par gånger, men då har något kommit emellan eller så har vi inte haft pengar till det.

Just nu längtar jag verkligen utomlands och om vi åker ska såklart Chanel åka med. På måndag börjar jag jobba, men husse har fått i uppgift att ringa och boka en tid för att börja med passet. Hoppas att hon inte tycker det är jättehemskt att flyga...


Det är jobbigt att det ska ta nästan ett halvår att ordna pass, men det är ju såklart för min egen hunds hälsa och det är det viktigaste :)

Hon är ju mexican, så hon borde ju klara lite medelhavsvärme.
Kommentarer
Postat av: Emma :)

vart vill/ska ni åka då?

2010-06-12 @ 22:12:56
Postat av: Becca & Olga

Vilken fin hundpass grejj :D

2010-06-12 @ 22:18:50
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0