Äntligen hittade jag honom

Jag har sett dom fina hundporträtten på nätet några gånger, men jag har inte riktigt vetat var dom kommer ifrån. Till slut hittade jag till Erik Hedins hemsida och insåg att han var mannen bakom dom.

Ett sådant porträtt skulle jag verkligen vilja ha på min Chanel. Jag måste absolut kontakta honom och se om det går att ordna. Om inte annat får jag övertala sambon att vi borde åka till Stockholm en sväng. Sedan att jag har planerat in ett litet porträtt på lillan kanske han inte behöver veta innan vi är på väg ;) Sambon har en tendens att tycka att mina idéer är knäppa ibland.

Även Josefone Craaford har ett porträtt på sin Chihuahua Annelie.
Bilden är lånad från Eriks hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vilken fin tavla! En sån skulle jag inte tacka nej till!

2010-03-27 @ 10:42:34
URL: http://poshpooches.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0