Ett litet busfrö :)



Jag har varit dålig på att blogga på sistone. Just nu är vi i Luleå hos mina föräldrar. Chanel har jätteroligt när hon får leka med mammas hundar. Hon är helt otroligt busig och man kan inte tro att en så liten hund orkar springa så mycket. Under den här månaden har lilltjejen vuxit ganska mycket. Hon är snart en stor tjej :)

Även om det är soligt och ganska varmt ute på dagarna så fryser Chanel något förskräckligt på kvällarna, så jag har ett projekt på gång. Jag håller på att sticka en tröja. Det är många år sedan jag stickade senast, så det tog ett tag innan jag kom igång, men det var som att cykla. Har man en gång lärt sig så kommer allt tillbaka bara man får fräsha upp kunskaperna lite. Jag kommer att visa min skapelse så snart den är klar.

Hoppas att ni har en trevlig dag i solen!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0