Glöm inte hunden i påsk

Nu är det inte länge kvar till påsk. Jag, sambon och Chanel kommer att ägna påsken åt att vara utomhus. Mycket skoteråkande, fiske och allmänt mys i snön blir det. Chanel kommer att ha riktigt roligt när hon får springa lös i snön och busa :)

Till påsken köper många påskägg till nära och kära, men man får för allt i världen inte glömma hunden! Självklart ska även den fyrbeta familjemedlemmen ha ett påskägg. Tyvärr är inte utbudet av hundpåskägg så stort, men några söta saker som jag gärna skulle ge min lilla chi hittade jag.

Gourmet Bakery kaninkakor. Kakor med hundvänliga ingredienser. 10 kr/st. Swecat.com
Gourmet Bakery äggkakor. Hundkakor med hundvänliga ingredienser. 10 kr/st Swecat.com
Hundleksak - kyckling som piper när hunden biter i den. 35 kr Lechien.se
Påskägg fyllt med hundkex. 29 kr Swecat.com
Påskägg - om man vill ha ett annorlunda påskägg att ge hunden. 165 kr Grönbergs interiör


Det vackra lila påskägget skulle nog inte vara så fint särskilt länge om Chanel fick tag på det, men man får vara glad för den lilla stund det fick se ut så.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0