Sommarlängtan

Att solen tittar fram gör att jag längtar så mycket efter sommaren. Jag skulle vilja ta på både mig och Chanel söta somriga kläder och accessoarer.

Som många säkert redan har sett så har Puppia söta små äpplen på en sparkdräkt, ett linne och en sele. Det är något som jag gärna skulle skaffa åt Chanel. Just nu satsar jag på värmande plagg till henne när det fortfarande är så mycket snö kvar, men om någon månad ska jag beställa något äppelplagg.

Till sommaren återkommer den marina trenden varje år för människor i alla fall och det är riktigt snyggt, så ett halsband eller en sele ska absolut införskaffas till Chanel. Även ryggsäcken är riktigt söt, men ryggsäck på en så liten hund verkar lite klumpigt.

 


Bilderna kommer från Puppias och Puppy Angels vår- & sommarkataloger.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0