Bilolycka

För ett par dagar sedan var vi med om en liten bilolycka. En lastbil körde in i sidan av rumpan på bilen. Det blev en buckla och lite skrapmärken på bilen. Vi klarade oss fint, men jag blev så rädd av smällen så jag skrek till. Krocken var lastbilschaufförens fel. Han såg oss inte.

Efter den incidenten började jag tänka på hur farligt och oansvarigt det är av mig att sitta med Chanel i mitt knä när vi åker bil. Om krocken varit värre så hade hon kunnat flyga in i framrutan och göra illa sig. Jag tror bestämt att det börjar bli dags att skaffa oss någon form av bur till lilltjejen. Om man har något mjukt i den som hon kan sova på så är det nog inga problem.

Min önskan är såklart att skaffa en Pet Flys. Gärna med matchande Ready to Ride-klänning. Husse är inte lika imponerad av dessa vackra väskor som även passar perfekt om man ska ut och flyga. Dom ska visst vara väldigt lätta att spänna fast med säkerhetsbältet i bilen.


Kommentarer
Postat av: Anna, Baby Boo, Wilson & Tigger

Kan verkligen rekomendera dom i bilen! Tar ingen plats och perfekt som säng om man är borta över natten!

2010-05-10 @ 20:18:30
URL: http://poshpooches.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0