Chipspåsar doftar visst gott

I natt snöade det massvis så jag trodde att jag skulle få se ett snötäckt Lycksele när jag vaknade, men all snö hade hunnit tina bort som tur var. Här har vi lite vriden dygnsrytm, så jag somnade vid 5 i morse och vaknade 14.30.

Så här såg det ut när Chanel fick låna en tom chipspåse. Mitt söta lilla busfrö.

Årets majblommor är inte särskilt fina tycker jag, men eftersom det är maj så fick dom vara med på bilden.

 

Jag sitter i soffan med min dator i mitt knä och Chanel kom och lade huvudet på min hand som jag har på musen så det är lite svårt att skriva med enbart vänster hand, men jag vill ju inte störa min sovande Chi.

Kommentarer
Postat av: Lea

Hallå! :o)

Tack för din söta kommentar! Och vilken underbar liten vavva du har, så vacker. Kul att kika in här, har ännu inte hunnit så långt men jag lovar att ta en noggrannare titt! :o)



Hoppas ni får en mysig söndagskväll!

Kram, Leo & Lea

2010-05-02 @ 19:43:47
URL: http://leos.nu
Postat av: Cruellas sida

Vad roligt att ni hittade till våran sida!! Vilken supersöt liten tjej du har!! Är också imponerad över garderoben du har gjort. Men vart har du hittat så små galgar? Skulle oxå behöva. Har en massa kläder som bara ligger huller och buller.

2010-05-02 @ 20:51:18
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Becca & Olga

Men åhh, så liten man är då man får plats i en chipspåse :D

2010-05-06 @ 13:05:45
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Lea: Varsågod :) Ja jag älskar min lilla tjej. Jag blir nästan förvånad över hur mycket en liten hund kan betyda egentligen.



Kram från oss!



Cruella: Det är alltid kul att hitta nya bloggar tycker jag :) Galgarna följde med plaggen när jag köpte dom, men jag har tänkt buda hem andra från eBay. Mitt tips är att leta där. Dom är billiga, men kanske inte världens roligaste.



Tack för titten!



Becca & Olga: Ja hon är riktigt liten min lilla tjej, men jag tycker att det är ganska praktiskt med en liten hund även om hon ibland kan vara nästan för liten så man inte riktigt ser henne.



Tack för din kommentar!

2010-05-09 @ 02:38:34
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0