iPuppy - supergullig app

För den som har en iPhone finns det en supergullig app som heter iPuppy Chihuahua. Som jag har förstått det när jag har googlat för att läsa om den så finns det även andra hundraser, men Chihuahua var ett självklart val för mig.

När jag var ca 9-10 år hade jag en Tamagotchi och den här appen påminner hemskt mycket om den. Man har en liten valp i sin iPhone som behöver mat, vatten, badas, få vitaminer, klappas och sova för att må bra. Om man sköter om den så växer den och då får man mer pengar så man kan köpa mat, vatten och kläder. Det här är en app som jag tycker är riktigt söt och underhållande. Valpen måste tittas till ofta för att den ska må bra så jag måste bli påmind ibland av min sambo att kolla till valpen.

Så här ser spelet ut:



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0