Kommer våren snart?

Igår på Valborg trodde jag att det skulle vara riktigt jobbigt för lilltjejen, men hon tog alla smällare och partyglada människor med en klackspark. Det rörde inte henne i ryggen, så det är jag väldigt glad för. Jag tycker så otroligt synd om hundar (och andra djur) som är rädda för smällare.

Värre blir det ju på nyår, men med tanke på hur hon var i går så tror jag att det också kommer gå bra.

Vi såg en majbrasa också när vi var ute och gick, men vi gick inte så nära. Det var så mycket folk och då blir jag lite rädd att gå med en sån liten hund där.

Nu är det maj, så nu önskar jag att den sista snön ska försvinna och marken ska bli torr så jag och Chanel kan leka i gräset. Tyvärr så har vi valt att bo i Lycksele och då får man väl stå ut med att våren kommer sent.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0