Planerar att fira lilltjejen

Den 25:e maj blir Chanel ett halvår. Jag tycker att tiden går så fort. Det känns som att det var nyss som vi var i Köping och hämtade henne. Min lilla tjej betyder mer än någonting annat för mig och den dagen vill jag göra något extra speciellt för henne. Jag håller på att fundera lite. Något extra gott ska hon få och sedan är det på väg en liten present till henne med posten. Hon ska firas ordentligt sen på 1-årsdagen.

 

Jag googlade lite och råkade hitta tygskor med en Chihuahua på. Dom kommer från Keds och jag skulle så gärna ha sådana på mig.

Kommentarer
Postat av: BEcca & Olga

Så fina skorna var! :D

2010-05-16 @ 11:19:10
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel

Becca & Olga: Det tycker jag med. Synd bara att dom inte verkar gå att få tag på i Sverige.

2010-05-17 @ 21:20:20
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0