Söta hundleksaker

Nu blir det tredje inlägget på rad som handlar om cupcakes, men cupcakes är ju så fint och sött... både som leksak och bakverk :)

Jag är helt förälskad i alla cupcakeleksaker som finns till hundar. En sådan skulle jag vilja att min lilla Chi hade. Tyvärr verkar den jag helst vill ha bara finnas i USA och det känns inte så värt att beställa en leksak för inte ens 10 dollar och sedan måste jag betala frakt på ca 30 dollar och kanske även tull. Det skulle bli en dyr leksak i slutändan.



  • Grön cupcake med rosa "strössel", 99 kr, Posh Pooches
  • Cupcake med ljus på, 55 kr, Le Chien
  • Chocolate och strawberry cupcake med texten yummy (den här vill jag helst ha), från 8 usd, Funny Fur
  • Cupcake med hjärta på toppen från Louis Dog, 80 kr, Spoiled Dog
Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin blogg ni har.

Visst är de fina leksakerna, de cupcakes du vill ha har jag haft i webshopen, men det var snabb åtgång så tyvärr är de slut just nu, men jag kommer att ta in dem igen snart. Du får säga till om jag ska ta hem en till dig.

2010-05-25 @ 16:23:57
URL: http://spoileddog.blogg.se/
Postat av: Rebecca- Shopping, hundägare, fotografering & kärlek

Så fina, kollat på den från le chien och pooch poshes, så himla fina!

2010-05-29 @ 16:31:25
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Linda: Åh, vad glad jag blir. Jag har mailat dig om en cupcake.



Rebecca: Ja dom är så fina allihop tycker jag :)



2010-05-29 @ 20:12:28
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0