Vi rekommenderar Pet Head!

Nu har vi testat ett nytt schampo. Innan så har vi haft det där gula som finns på alla djuraffärer. Det funkar sådär. Dåligt med lödder och doftar kanske inte jättegott.

I går när vi var på en djuraffär så såg jag Pet heads shampo och balsam. Det var faktiskt sambon som föreslog att vi skulle köpa det. Jag har tittat på det många gånger på nätet och verkligen velat ha det. I går badades Chanel i det och jag tycker verkligen att det är värt pengarna. Det doftar underbart, är drygt, löddrar som bara den och ett plus i kanten är dom fina flaskorna.

Det blev Dirty Talk Deodorizing Shampo och So Spoiled Balsam. Egentligen kanske inte en hund med så lite päls behöver balsam, men jag tycker att pälsen blir så mycket mjukare.


Pet head kan du bland annat hitta hos:
Posh Pooches
Pupstore
Gladahundsaxen






Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

har varit sugen på att testa det jätte länge men har inte vågat, men så, kanske man ska iaf;)

2010-05-11 @ 21:22:53
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0