Beställt från Doggie

I går så gjorde jag en liten beställning från Doggie med tillgodokvittot som äntligen kom efter en månads väntande. Dom lovade tre gånger att dom hade skickat det trots att dom inte hade det. Värdelöst.

Bland annat så beställde jag en regnjacka. Jag blev riktigt glad när jag såg att dom hade sänkt priset på en av regnjackorna jag ville ha så den är på väg hem till oss. I dag regnar det supermycket så den hade verkligen behövts redan nu.


Pinkaholics regnjacka är nedsatt från 349 kr till 259 kr. 90 kr i rabatt är aldrig fel :) Den här valde jag till Chanel.



Puppy Angels Milky Raincoat kan klickas hem för endast 150 kr. Tidigare kostade den 299 kr.


Som ni kanske ser så håller jag på att ändra utseende på bloggen, men det är långt ifrån klart. Resten kommer så småningom.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0