Chihuahuan älskar tuggummi

Nu har jag jobbat både torsdagen och fredagen så jag har varit helt slut. På grund av det har jag inte haft ork eller motivation. Att helt plötsligt gå upp klockan sex på morgonen istället för att sova till ca 15.00 på dagarna är riktigt jobbigt. Nu är jag ledig i två veckor, men sedan är det jobb som gäller igen. Chanel får vara hemma med husse medan jag jobbar.

Nu när all snö har tinat bort har det inneburit ett stort problem med lilla Chanel. Hon älskar att ta tuggummin som ligger ute. Hon bär på dom och tuggar en del, men lyckas inte svälja dom. Sötningsmedlet i sockerfria tuggummin är absolut inte bra för hundar att få i sig. Sedan så är det inte så trevligt att hon tar tuggummin som någon annan tuggat på redan. Hon är så snabb och jag ser inte alltid att hon har tagit ett tuggummi. Det är först när man kommer in som jag ser det eller så hittar jag dom ibland på golvet i lägenheten.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0