Pet Pop

Ibland så hittar man alla möjliga knasiga saker när man surfar runt på nätet. Oftast när jag sätter mig framför datorn så kommer jag att kolla på något hundrelaterat. I kväll hittade jag en hundshop som hade Pet Pop; ett mineralvatten till hunden. Det är 100% naturligt australienskt mineralvatten med naturliga färger och är helt fritt från kemikalier.



Jag vet inte om jag tycker att det är nödvändigt att lägga nästan en 50-lapp på en flaska mineralvatten till min hund, men det är en ganska rolig idé ändå :)

Du hittar det här.
Kommentarer
Postat av: Emma :)

det skulle vara coolt om det var till människor istället, skulle vilja ha flaskan :D

2010-05-31 @ 21:30:16
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Emma: Ja flaskan var fin :)

2010-06-01 @ 18:37:19
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0