Västselar hos Doggie

Nu är vi alla tre på ett hotell i Stockholm och myser i sängen. Eller jag myser under täcket med min minidator, men Chanel busar med sin favoritleksak och husse har sin dator framför sig och spelar nog spel som vanligt.

Nästan varenda dag kollar jag igenom Doggie's nyheter bara för att se om det har kommit något nytt och oftast har det gjort det, men det är ju inte alla gånger något faller mig i smaken. I dag hade det kommit västselar från Puppy Angel. Dom var riktigt söta och Chanel skulle bli så söt i en sådan i vår.

 

Den finns i två färgkombinationer. Den översta i denim med små kristaller på fickorna heter Rodeo Drive och den undre med kamouflage-mönstrade huvan och fickan heter Casual Camp. Båda är ganska olika, men helt underbart snygga och alla skulle passa parfekt på lilltjejen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0