D Pet Hotels

I brist på annat att göra så tittade jag på Svenska Hollywoodfruar på tv3 play. Jag har sett det förr någon gång och inte riktigt uppskattat det, och nu känner jag samma sak. Det programmet är inte "min kopp te". Något som i alla fall ger programmet ett plus är att flera av dessa fruar har hundar. I dagens avsnitt lämnade en av fruarna (minns inte namnet) in sin Chihuahua på hundhotell.

D Pet Hotels är ett hotell med riktiga hotellrum för hunden. Det finns dubbelsäng, platt tv och gott om utrymme för hunden. Hotellet har även spa-möjligheter för hunden, stora utrymmen för hunden att leka på, speciella hundanpassade löpband och mycket annat. Enligt hemsidan är ingen önskan för liten eller för stor för att den fyrfota älsklingen ska trivas på D Pet Hotels.

Personal finns dr dygnet runt och även veterinär är tillgänglig om det skulle behövas. Om jag åker till Hollywood någon gång skulle jag kunna lämna Chanel där och kunna lita på att hon är i trygga händer :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0