Dagens outfit

Chanel har tyvärr nästan alla sina kläder hos mina föräldrar 30 mil bort, så det är mycket hon saknar. Hon skulle behöva sin nya overall och vinterjacka. Förhoppningsvis kommer vi att hämta det snart.

Under dagen var det ungefär -10 grader, men nu är det närmare -20 och det är alldeles för kallt tycker Chanel. Jag har tagit på henne dubbla lager med kläder, men det är fortfarande hemskt kallt om tassarna, tycker hon.

Det var full fart ute, men det tar bara några minut så tycker hon att det var dags att gå in. När hon är så busig är det inte lätt att få en bra bild på henne.

Inomhus kan man muta henne med lite godis så sitter hon fint utan protester :)

T-shirt "talk to the paw" från Puchi och hoodie från Puppy Angel.
Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches TÄVLA

Vad väger Chanel nu? Har du funderat på en Hurtta jacka? Jag har en del på lager i minsta storleken, dom är verkligen jättebra och grabbarna rekommenderar dom!



Ps. Såg du väskan? Ds

2010-11-23 @ 23:03:36
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Anna: Jag har faktiskt funderat på Hurtta-kläder. Dom verkar ju väldigt bra för att hålla kyla och fukt borta. I vinter ska vi till fjällen så då vore det inte dumt med något från Hurtta. Även nu kanske hon skulle vara i behov av det också. Jag ska fundera vidare på det :)

Väskorna i bloggen har vi sett och vi har tänkt beställa en i januari :)

2010-11-25 @ 01:28:35
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0