En klänning med lilltjejens namn :)

Jag bara älskar eBay. Man kan göra så otroligt fina fynd där. När det kommer till hundkläder är utbudet oändligt och till mycket plånboksvänliga priser. Det kan hända att allt inte är av så jättebra kvalitet, men ibland så får kvaliteten komma i andra hand när jag hittar något som jag verkligen tycker om. Så länge det håller min lilla hund varm så känner jag att det fyller sin funktion. Sedan om ett 10-dollarsplagg ramlar isär efter ett en säsong så spelar det inte så stor roll enligt mig. Som tur är så har inget sådant hänt mig hittills med något jag har shoppat på eBay :)

Ikväll hittade jag en Chanel-klänning som finns i både svart och rött. Riktigt fin tycker jag, men jag är lite emot att den vill göra intryck av att vara ett märkesplagg när den till och med har Chanel-loggan på. Även om det kliar lite i shoppingnerven så blir jag lite fundersam eftersom jag är starkt negativ till kopior av designerplagg och accessoarer. Anledningen till att jag skulle vilja ha den är ju för att min lilla vovves namn står på den.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0