Hello Kitty by Little Lily

Little Lily har skapat flera kollektioner i samarbete med Hello Kitty (Sanrio). Tyvärr så kom den första kollektionen 2005 och sedan ett par till åren efter, så det börjar bli riktigt länge sedan. Jag har ju alladeles nyss kommit in i det här med hundkläder så jag har ju missat en del vackra ting. Nu är det så att jag har fått upp ögonen för dessa Hello Kitty-plagg och jag känner att jag bara MÅSTE ha något till min lilla tjej.

Med hjälp av Google har jag hittat några webbshoppar som har något enstaka plagg, men ofta är dom dessutom slut i Chanels storlek tyvärr. Här är det jag helst av allt vill ha:



Helst av allt skulle jag vilja ha en röd hoodie med Kitty utklädd till nyckelpiga på, men den är totalt omöjlig tyvärr.

Dom här hittade jag hos Glamourdog, Funnyfur, Fivestarfido och Swankpets.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0