Julen har nått bloggen

Nu har jag jobbat på en ny julig design till Chanels lilla blogg. Jag som är julälskare vill ju få ut så mycket det bara går av julen, så jag kör med jul i bloggen från första advent.

Nu är det minsann inte länge kvar till jul. Tiden bara springer iväg. När det är dags för Chanels julkläder så hade det inte varit dumt med en julig sele till för att matcha. Hade gärna sett att allt vore rött med tomtar på nu.


Just den här modellen av sele har jag läst mycket positivt om, så en sådan måste jag skaffa och testa på Chanel någon gång. Jag tror att den skulle fungera mycket bra utanpå kläder. Det enda som jag ser som negativt är nog att jag kommer sakna att ha ett rullkoppel. Rullkoppel är det bästa som finns och det tycker nog även Chanel.

Selen är för övrigt jättesöt när den har ett ben med strass på och dessutom kommer i två juliga metallicfärger.

Hittas hos Posh Puppy Boutique
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0