Julkakor till hunden

Nu tittar jag på Idol. Chanel ligger bredvid mig och sover, men ibland kommer hon och vill försöka tigga till sig en skumtomte av mig.

Jag blev lite förvånad och chockad när jag helt plötsligt ser min sambos moster i Idol. Idolerna är i Luleå nu och i veckan hade hans moster varit och träffat dom. Tydligen så hade tv4 varit där och filmat. Hon sa nåt i stil med "kärringar måste ju också få krama idolerna" i början av programmet. Kul tycker jag :)

Jag har det lite juligt här hos mig och äter skumtomtar. Hos Doggie hittade jag juliga hundkakor. Dom går visst åt väldigt fort, så man får skynda sig om man vill ha någon. En sådan borde jag beställa till Chanel så hon har på julafton. Dom är ju otroligt söta :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0