På tal om tassar...

När jag ändå var inne på det här med tassar i förra inlägget, så fortsätter jag på samma linje, men denna gång gäller det något helt annat; nämligen nagellack för hundar. Det har jag sett många gånger i olika webshoppar, men även bilder med hundar som har det. Första gången jag såg det var nog i programmet Newlyweds med Jessica Simpson. Hon fick en liten hund som hon döpte till Daisy och när hon fick hunden så hade den rosa lack på klorna. Det var ganska gulligt tycker jag, men självklart en sak som saknar funktion.

Nu när jag ändå gillar julen så kunde jag inte undgå att upptäcka dom juliga lacken från Color Paw. Rött och grönt vid jul är aldrig fel. Jag tror att min lilla Chanel skulle kunna vara ganska söt med röd-glittriga klor, men det kan inte vara det lättaste att måla dit det och få det riktigt snyggt.

Color Paws jullack hittade jag hos Paw Palace.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0