Wooflink

Jag hittade några nyheter från Wooflink. Chanel har hittills bara en tröja från märket, men jag skulle inte ha något emot att några fler flyttade in i hennes garderob.

School Boy Outfit och School Girl Dress har båda en cardigan med guldknappar till överdel. Riktigt sött tycker jag.

BFF Pants har en kjol med randiga leggings till. Dom söta rosa bollarna älskar jag. Maria Montazami (Svenska Hollywoodfruar) tycker att det aldrig kan bli för många tofsar och jag kan aldrig få nog av bollar. Bollar på allt ska det vara :)


Warm I Up Coat med sin gosiga fuskpäls och den lilla fickan tycker jag ser så söt ut. Dessutom skulle den nog hålla min frusna lilla tjej varm.


Lucky Boy Coat kanske passar bäst på en hane, men jag tycker att den lilla clownen som tittar ut ur fickan var så underbart söt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0