Bättre sent än aldrig

Min lilla bebis har blivit en stor tjej! Hon har äntligen börjat löpa. Jag har varit lite orolig eftersom hon snart är 11 månader och det inte har hänt något, men när jag vaknade i morse var det fläckar i sängen och mammas hundar är helt galna i henne. Dom vill nosa henne i rumpan hela tiden och hon blir lite irriterad ibland. Det kan man såklart förstå. Vem vill ha en nos i rumpan liksom? :)

Nu skulle hon ju behöva ett par söta trosor, så jag måste beställa ett par... eller kanske flera par... Matte gillar att shoppa.

Mina favoriter är dom här som jag hittade hos Ritzy Rover med bakelser på. Synd att det ska vara så omständigt att beställa därifrån bara.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0