Chanel flyger för första gången

Just nu är matte, husse och vovve på Arlanda. Chanel har fått uppleva sin första flygresa. Jag tycker att det gick förvånandsvärt bra. Lite smågnäll var det när vi skulle lyfta, men det gick över och när vi kommit upp i luften verkade det som att det var lite besvärligt i hennes öron för hon skakade om huvudet många gånger. Nåja, allt som allt så har hon varit en snäll hund att flyga med.

Självklart hade vi med väskan från Pet Flys och den passade perfekt i utrymmet vid fötterna under stolen framför. Även den söta klänningen som matchar väskan hade hon på sig.

Tyvärr så var planet över 1½ timme försenat på grund av att det var snöoväder i Göteborg, så planet hade fastnat där. Här i Stockholm har det också kommit ganska mycket snö och Chanel tyckte att det var riktigt kallt om tassarna när vi var ute.



Nästan en hel väska behövdes för Chanels saker. Vi vet inte hur länge vi blir borta, men hellre för mycket saker än för lite!

Bilderna är från Kallax, flygplatsen i Luleå. Hon var riktigt rastlös där, för vi fick vänta i ca 2 timmar. Mesta dels bestod dessa timmar av att Chanel satt i mitt knä med en pipleksak. Chanel släppte ner leksaken på golvet, matte plockade upp... Chanel släppte ner leksaken på golvet, matte plockade upp... Jag var extremt less efter två timmar ;)

Nu ska vi snart bege oss till hotellet som vi ska bo på.
Ha en underbar fredag!
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Jag tackar jätte mycket för de fina orden,sånna ord som gör att jag fortsätter blogga! Din Chanel är med bedårande! Allt bra annars?

2010-10-22 @ 20:59:35
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Vad roligt :D

2010-10-23 @ 11:11:03
Postat av: Becca & olga

vilken resväska :D Ny design igen, blir ju bara finare och finare på bloggen :D

2010-10-29 @ 21:19:53
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0