Chihuahuan Annelie i Idol

Nu har jag inte bloggat på flera dagar, men det beror på att jag och lilla Chanel har umgåtts massor med husse. Chanel är så lycklig och lämnar inte honom ur sikte.

Ikväll har vi myst i soffan och tittat på Idol. Jag visste inte att Idol eftersnack på tv400 har gänget från Vakna med the Voice som programledare, men det fick jag se nu i alla fall. Josefin Crafoord gillar jag skarpt och hon hade sin Chihuahua Annelie med sig ikväll. Annelie hade en supersöt rosa klänning med en leopardmönstrad volang. Jag försökte se om jag kunde ordna en bild på Annelie, men det var svårt. Senare kanske det går att hitta en fin bild om jag har tur.



I övrigt mår Chanel bra. Att löpa verkar vara ganska jobbigt för henne, men det är ju första gången så förhoppningsvis blir det lättare i framtiden när hon vet vad det handlar om. Tikskyddet är inte allt för uppskattat och så sover hon otroligt mycket. Jag tycker att det är lite förvånande att mitt busfrö som det är full fart på sover så mycket, men det är ju väldigt mysigt att ha henne vid sig i soffan när hon sover på dagarna.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0