Dagens outfit

Här uppe i norr har det kommit snö och kallt är det. Idag hade vi lite tur och fick se solen, men Chanel skakar som ett asplöv när vi är ute. Vi har i alla fall fått användning för hennes nya tröjor. Denna lördag plockade vi fram en grön tröja från Pinkaholic som heter Angelina. Den är mjuk och skön och jag gillar att den är lite tuffare istället för något rosa med rosetter som de flesta av hennes kläder är.

Jag tycker att hon passar riktigt bra i grönt :)

Selen kommer också från Pinkaholic och hennes rullkoppel kommer från Oops! My dog.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg outfit! =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 19:13:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Indra

Hej vännen! Vad roligt att du trivs hos mig även när jag inte bara skriver om lilleman, utan om andra saker också. Men jag lovar att det ska bli mer Loxybilder och mer Loxyinlägg framöver. För hur det än är - bland anna fina vill ha saker, snygga kläder, smink, datorer och allt vad det nu är, så är ändå Loxy min absolut största och mest värdefulla skatt! :-D Så mer foton på honom ska det bli framöver det lovar jag. :-)

2010-10-31 @ 01:46:14
URL: http://cherlindrea.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0