Nedräkning till julen

Nu är det mindre än två månader till julafton och jag verkligen älskar julen. Allt julpynt, julklappsshopping, julmaten, julkänslorna och allt annat som har med julen att göra.

Om man söker julkläder, accessoarer, leksaker eller något annat julrelaterat till hunden så har jag insett att det finns en hel uppsjö. Det finns inga gränser för vad man kan hitta till sin lilla fyrfota vän. Chanel ska få en juloutfit, men jag har inte hittat något som känns helt rätt. En liten tröja eller klänning som inte är för tjock eller "för mycket" hoppas jag på att hitta. Mycket annat som har med julen att göra vill jag också att hon ska få.

Posh Pooches har nyligen ordnat en speciell sida med julsaker i shoppen. Senast 4 december rekommenderas det att man beställer för att hinna få det innan jul.

Med den här julkalenderna blir december lite lyxigare för hunden. Ett ben om dagen får den tills det blir julafton och då får hunden äta upp hela julgranen. 99 kronor kostar den hos Posh Pooches.

Den här måndagskvällen ägnade jag till att fixa ett nytt utseende på bloggen, men det kommer inte att stanna så länge, för i december kommer det såklart att bli ett juligt utseende i Chanels blogg :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0