Ny jul-kategori i bloggen

Jag är en tjej som verkligen älskar julen. Precis allt tycker jag om med den, men det bästa är nog december fram till julafton med allt julpynt och förberedelserna inför julafton. Just på grund av att jag gillar julen så mycket så har jag bestämt mig för att skapa en julkategori här i bloggen. Det är trots allt bara 54 dagar kvar till julafton och jag längtar dagligen efter att få pynta lägenheten så jag tycker att det är lika bra att börja nu :)

Min julkategori kommer innehålla söta juliga hundprylar och hundkläder som jag hittat på nätet.

Först ut är den här hundjackan:

Jackan har fuskpäls runt halsen och längst ner. Den är dekorerad med hjärtformade knappar och har ett rutigt foder för att hålla hunden varm. Den skulle vara så fin på Chanel.

Den finns hos Posh Puppy Boutique för ca 370 kr, men då tillkommer frakt, tull och skatt. Den kan vara värd det tycker jag.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0